Diyet yapmayı sıkıcılıktan kurtarabilecek, deneyip beğendiğim, arada kendim modifiye ettiğim tarifler...:) Aslına bakarsanız bu blogun amacı kendimi motive etmek, umarım size de faydası olur...:) Sevgiler, Burcu Timoçin

10 Temmuz 2012 Salı

VANİLYALI MILKSHAKE

ATAK İÇECEKLER

Bu sıcaklarda yemek yapmakla pek aram yoktu. Hem iş yoğunluğu hem de taşınma derken burayı epeyce ihmal ettim. Açıkçası bugün de basit ve hafif şeylerle yemek kısmını atlattım ama bu sıcakta canım buz gibi birşeyler içmek istedi. Şahane bir milk shake yaptım. Umarım siz de beğenirsiniz.

Malzemeler:

1 avuç dolusu buz
500ml light süt
4 tatlı kaşığı tatlandırıcı
1 tatlı kaşığı vanilya aroması
150 gr. light yoğurt

Yapılışı:

Tüm malzemeleri blendera koyun.
Buzlar tamamen kırılıp, yoğun bir karışım oluncaya kadar blenderda malzemeleri iyice karıştırın.
Uzun ve geniş bir bardakta pipet ile serviz edin. (yeni taşındığım için pipetlerimi bulamadığımdan ben maalesef kullanamadım:)
Afiyet olsun 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder