Diyet yapmayı sıkıcılıktan kurtarabilecek, deneyip beğendiğim, arada kendim modifiye ettiğim tarifler...:) Aslına bakarsanız bu blogun amacı kendimi motive etmek, umarım size de faydası olur...:) Sevgiler, Burcu Timoçin

8 Nisan 2012 Pazar

YULAF KEPEKLİ EKMEK 02

ATAK YULAF KEPEKLİ TARİFLER - TUZLU / EKMEK

Malzemeler:

3 çorba kaşığı yulaf kepeği
1 yumurta
3 kaşık light yoğurt
1,5 yağsız tuzsuz lor (koymasanız da olur) – ben koymadım
İyice doğranmış maydanoz/dereotu (koymasanız da olur) – ben koymadım
1,5 tatlı kaşığı kabartma tozu
Tuz
Çörekotu

Yapılışı:

Fırını 180 derecede ısıtın
Tüm malzemeleri bir kasede pürüzsüz bir hale gelen kadar karıştırın
Muffin kaplarına bölün (ben 2 orta boy ve 5 küçük boya paylaştırdım)  (Borcam yada tepsi önermiyorum)
Üzerine çörekotu koyun
Fırında 15 dakika pişirin
Buzdolabında muhafaza etmenizi tavsiye ederim.
Not: Eğer daha kıtır kıtır olmasını isterseniz, fırından çıkarıp ter yüz ederek bir tepsiye dizin ve bir 15 dakika daha pişirin. (ben yapmadım)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder