Diyet yapmayı sıkıcılıktan kurtarabilecek, deneyip beğendiğim, arada kendim modifiye ettiğim tarifler...:) Aslına bakarsanız bu blogun amacı kendimi motive etmek, umarım size de faydası olur...:) Sevgiler, Burcu Timoçin

1 Mayıs 2012 Salı

KAKAOLU GOJİBERİLİ BİSKÜVİ

SEYİR YULAF KEPEKSİZ TARİFLER - TATLI



Malzemeler:

2 yemek kaşığı buğday kepeği
2 yemek kaşığı mısır nişastası
3 yemek kaşığı süt tozu
2-2,5 yemek kaşığı tatlandırıcı (karışımın tadını kontrol edip ayarlayın)
1 yumurta sarısı
1 çay kaşığı vanilya aroması (ben kullanmadım)
2,5 kaşık yoğurt (karışımın birz cıvık olması gerek, gerekirse 1 kaşık daha kullanın)
1 yemek kaşığı kakao
1 avuç gojiberi
1/4 çay kaşığı kabartma tozu (ben kıtır kıtır istediğim için koymadım ama daha yumuşak isteniyorsa koyabilirsiniz)

Yapılışı:

Yoğurt ve gojiberi hariç malzemeleri karıştırın. Sonra azar azar yoğurdu ilave edin. Hamurun hafif cıvıması gerek, o yüzden yoğurt takviyesi yapmanız gerekebilir.
Karışıma gojiberiyi ilave edip karıştırın.
Büyük boy yuvarlak borcam kapağının içine boşaltım yayın.
Mikrodalgada 900W ta 4-5 dakika pişirin.
Sıcakken istediğiniz ebatta kesin tabağa alıp soğutun.
Afiyet olsun... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder