Diyet yapmayı sıkıcılıktan kurtarabilecek, deneyip beğendiğim, arada kendim modifiye ettiğim tarifler...:) Aslına bakarsanız bu blogun amacı kendimi motive etmek, umarım size de faydası olur...:) Sevgiler, Burcu Timoçin

30 Nisan 2012 Pazartesi

MUHALLEBİ

SEYİR YULAF KEPEKSİZ TARİFLER - TATLI

Ben servis ederken kasenin tabanına dün yaptığım Kakaolu Mikrodalga Kekini kırıntı haline getirerek yaydım. Muhallebiyi de onun üzerine döktüm. Pirinç unu yerine mısır nişastası kullanıyor olduğumuzdan rengi biraz daha sarı gibi ama lezzet neredeyse aynı..:)

Malzemeler:

1lt. light süt
4 dolu çorba kaşığı mısır nişastası
1 su bardağı (6-7kaşık) tatlandırıcı (malzemeleri karıştırınca tadına bakın, gerek görürseniz ilave edin)
6 damla vanilya aroması (isteğe bağlı, ben kullanmadım)

Yapılışı:

Tüm malzemeleri derin bir tencerede iyice eritin. Özellikle mısır nişastasının erimesine özen gösterin.
Ocağa alın ve sürekli karıştırarak muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin.
Arzu ederseniz üzerine tarçın serperek servis edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder